FoodboxWijzer logo

Foodbox reviews

Lees ervaringen van anderen over hun foodbox

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over de maaltijdboxen van Nederland. We hebben over verschillende foodboxen reviews ontvangen van bezoekers van onze website. Je kunt hier alle reviews doorlezen, maar je kan hier ook de reviews per box selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een maaltijdbox of foodbox, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze. Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met je maaltijdbox, neem dan altijd eerst contact op met de leverancier van jouw maaltijdbox.

Af en toe bestellen we de maaltijdbox van Albert Heijn tegelijk met onze boodschappen. Als er lekkere gerechten tussen zitten bestel ik de box meteen erbij. Ik kijk dus per week en vind het fijn dat ik geen abonnement op deze box heb. De box is verder altijd van goede kwaliteit en komt ook niet zuinig over.

Aanbieder AH Allerhande Consument avatar
Julia
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Ik ben erg tevreden over De Krat. Zeer afwisselende gerechten elke week. Bovendien voor ons belangrijk dat de producten duurzaam en van goede kwaliteit zijn. We hebben nog geen tegenvaller gehad, dus dat is erg positief.

Aanbieder De Krat Consument avatar
Suze
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Na circa 1 jaar gebruik te hebben gemaakt van Marley Spoon ben ik aan het kijken naar een andere aanbieder. De reden: van de 7 maaltijden waaruit je kunt kiezen zijn er vaak maar twee die ons gezin lekker vindt / kindvriendelijk in de familiebox. De rest vinden we van matige smaak of voor kinderen gewoon niet lekker. De maaltijden bevatten te weinig groenten en te veel rijst / pasta. Geen goede verhouding vinden wij. Weinig echte variatie in de gerechten.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We ontvangen sinds 15 maanden de vijf-dagen box van HelloFresh voor 4 personen. Eten is goed. Afwisselende recepten. Sommige succesvolle gerechten komen geregeld in een aangepaste vorm terug. De afgelopen maanden is de service van HelloFresh sterk verbeterd. Nu ook online chat mogelijk. Hieronder de voor-en nadelen op een rijtje: Sterke punten: Vijf dagen box mogelijk. 10 maaltijden per week waaruit je kunt kiezen. Veel niet-Nederlandse gerechten. Daar moet je dus wel van houden. Ingrediënten blijven lang goed. Uitstekende vegetarische gerechten, met verrassende combinaties. Bezorging is uitstekend. Nooit te laat geweest. Nadelen: Kleine porties. Voor ons gezin met twee tieners zijn de porties zo'n 2 keer per week krap bemeten. Eten gaat bijna altijd op. Vooral de hoeveelheden vlees en vis zijn beperkt. Bananen uit fruitbox komen gekneusd aan. (Fruitbox hebben we daarom recent opgezegd). Sommige gerechten zijn behoorlijk bewerkelijk (30-40 min). Door HelloFresh is koken leuker geworden en zijn we veel gevarieerder gaan eten.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Slechte ervaring met de eerste box & een belachelijke slechte klachtenafhandeling. Een gezinsbox voor 4 personen waarin bij een gerecht 3 kleine porties vis zitten is m.i. het geld niet waard. Als er dan ook nog 3 grote rupsen in de broccoli zitten die de groente flink beschadigd hebben, is dat zeker een klacht waard. Antwoord van Marley Spoon: "hahaha, daar waren onze vriendjes dus!" E wat betreft de 3 stukjes vis... een gezinsbox is natuurlijk voor 2 volwassenen en 2 KLEINE kinderen (Oh???) en die hebben samen genoeg aan porties. Marley Spoon... doe wat aan de kwaliteit van de box EN van de klantenservice! :(

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar Foto weergeven
Linda
cijfer:
1
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Niet helemaal onder de indruk geraakt. Ze mogen wel wat meer werk steken in hun recept omschrijvingen en / of aankleding (foto's, videos?). Je betaald best een flinke prijs, met mooie lokale producten, maar vervolgens doe je al snel wat verkeerd met die summiere recept beschrijvingen. Ook klopte de ingrediënt verhoudingen lang niet altijd. Het was een beetje miss and hit met die gerechten.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Voor de eerste keer besteld, wat een tegenvaller... De helft van de bestelling is niet geleverd. Aan de pakbon te zien is dit geen fout, maar zijn de producten (aardappels en groenten) gewoon niet leverbaar en wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort. Ook vallen de kazen en worst tegen, geen smaak. Jammer! Één keer en nooit weer.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Gedurende 1,5 maand de veggiebox ontvangen, tot er een thaise curry binnenkwam die niet vegetarisch bleek te zijn. Vervolgens niet een excuses van hellofresh.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Geprobeerd met de actie: 3 gerechten voor 15 euro (2 personen). Direct weer opgezegd. Ik ben geen grote eter, maar dit is nauwelijks voldoende voor 2. Daarnaast zeggen ze dat de beste ingrediënten hebben en daarmee de betere box zijn. Gerecht 1: mais met een grondsmaak (goed gewassen van te voren), gerecht 2: partje (verkleurde) kool en 2 stuks kipfilet wat normaal 1 persoon eet en gerecht 3: net 150 gram spinazie voor z'n tweeën. Daar betaal je dan 40 euro voor? Echt niet! Ik wil best betalen voor een ''betere box'' maar dan moet het wel vers en voldoende zijn dit is het beide niet!

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar
Petra
cijfer:
3.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We hebben deze box nu al drie keer gehad. Handige box in tijden dat we erg druk zijn. Het allergrootste voordeel vind ik dat ik ook boodschappen erbij kan bestellen zonder te hoeven betalen voor bezorgkosten. Zo ben ik in één keer klaar. De gerechten in de Allerhande box zijn ons tot nu toe wel bevallen. Niet te moeilijk, maar wel lekker. Alles zag er ook goed uit en van sommige producten houden we nog wat over wat we in andere maaltijden kunnen gebruiken. Wanneer er gerechten bij zitten die ons niet zo lekker lijken, bestellen we de box gewoon een keer niet.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal
Ga naar pagina: