FoodboxWijzer logo

Foodbox reviews

Lees ervaringen van anderen over hun foodbox

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over de maaltijdboxen van Nederland. We hebben over verschillende foodboxen reviews ontvangen van bezoekers van onze website. Je kunt hier alle reviews doorlezen, maar je kan hier ook de reviews per box selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een maaltijdbox of foodbox, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze. Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met je maaltijdbox, neem dan altijd eerst contact op met de leverancier van jouw maaltijdbox.

Ik lees hier een aantal reviews waar ik me totaal niet in kan vinden. Wij hebben al ruim 1.5 jaar Marley Spoon en vind het top. De gerechten zijn voor wat betreft hoeveelheid ruim voldoende en de groenten zijn tot nu toe altijd van prima kwaliteit. De gerechten zijn op zich goed gevarieerd, vindt ze niet altijd allemaal even lekker. Hier en daar zie ik een receptje langskomen dat al eens eerder is gebruikt. Maar over het algemeen vind ik dat de box van Marley Spoon echt wel beter scoort dan hier wordt gemeld.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We hebben deze box een keer geprobeerd (met veel korting!) en vonden de kwaliteit erg goed. De keus viel op deze box omdat we graag af en toe bewust minder vlees eten maar niet helemaal vegetarisch willen eten. Gerechten waren verrassend lekker.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Af en toe bestellen we de maaltijdbox van Albert Heijn tegelijk met onze boodschappen. Als er lekkere gerechten tussen zitten bestel ik de box meteen erbij. Ik kijk dus per week en vind het fijn dat ik geen abonnement op deze box heb. De box is verder altijd van goede kwaliteit en komt ook niet zuinig over.

Aanbieder AH Allerhande Consument avatar
Julia
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Ik ben erg tevreden over De Krat. Zeer afwisselende gerechten elke week. Bovendien voor ons belangrijk dat de producten duurzaam en van goede kwaliteit zijn. We hebben nog geen tegenvaller gehad, dus dat is erg positief.

Aanbieder De Krat Consument avatar
Suze
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Na circa 1 jaar gebruik te hebben gemaakt van Marley Spoon ben ik aan het kijken naar een andere aanbieder. De reden: van de 7 maaltijden waaruit je kunt kiezen zijn er vaak maar twee die ons gezin lekker vindt / kindvriendelijk in de familiebox. De rest vinden we van matige smaak of voor kinderen gewoon niet lekker. De maaltijden bevatten te weinig groenten en te veel rijst / pasta. Geen goede verhouding vinden wij. Weinig echte variatie in de gerechten.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We ontvangen sinds 15 maanden de vijf-dagen box van HelloFresh voor 4 personen. Eten is goed. Afwisselende recepten. Sommige succesvolle gerechten komen geregeld in een aangepaste vorm terug. De afgelopen maanden is de service van HelloFresh sterk verbeterd. Nu ook online chat mogelijk. Hieronder de voor-en nadelen op een rijtje: Sterke punten: Vijf dagen box mogelijk. 10 maaltijden per week waaruit je kunt kiezen. Veel niet-Nederlandse gerechten. Daar moet je dus wel van houden. Ingrediënten blijven lang goed. Uitstekende vegetarische gerechten, met verrassende combinaties. Bezorging is uitstekend. Nooit te laat geweest. Nadelen: Kleine porties. Voor ons gezin met twee tieners zijn de porties zo'n 2 keer per week krap bemeten. Eten gaat bijna altijd op. Vooral de hoeveelheden vlees en vis zijn beperkt. Bananen uit fruitbox komen gekneusd aan. (Fruitbox hebben we daarom recent opgezegd). Sommige gerechten zijn behoorlijk bewerkelijk (30-40 min). Door HelloFresh is koken leuker geworden en zijn we veel gevarieerder gaan eten.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Slechte ervaring met de eerste box & een belachelijke slechte klachtenafhandeling. Een gezinsbox voor 4 personen waarin bij een gerecht 3 kleine porties vis zitten is m.i. het geld niet waard. Als er dan ook nog 3 grote rupsen in de broccoli zitten die de groente flink beschadigd hebben, is dat zeker een klacht waard. Antwoord van Marley Spoon: "hahaha, daar waren onze vriendjes dus!" E wat betreft de 3 stukjes vis... een gezinsbox is natuurlijk voor 2 volwassenen en 2 KLEINE kinderen (Oh???) en die hebben samen genoeg aan porties. Marley Spoon... doe wat aan de kwaliteit van de box EN van de klantenservice! :(

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar Foto weergeven
Linda
cijfer:
1
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Niet helemaal onder de indruk geraakt. Ze mogen wel wat meer werk steken in hun recept omschrijvingen en / of aankleding (foto's, videos?). Je betaald best een flinke prijs, met mooie lokale producten, maar vervolgens doe je al snel wat verkeerd met die summiere recept beschrijvingen. Ook klopte de ingrediënt verhoudingen lang niet altijd. Het was een beetje miss and hit met die gerechten.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Voor de eerste keer besteld, wat een tegenvaller... De helft van de bestelling is niet geleverd. Aan de pakbon te zien is dit geen fout, maar zijn de producten (aardappels en groenten) gewoon niet leverbaar en wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort. Ook vallen de kazen en worst tegen, geen smaak. Jammer! Één keer en nooit weer.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Gedurende 1,5 maand de veggiebox ontvangen, tot er een thaise curry binnenkwam die niet vegetarisch bleek te zijn. Vervolgens niet een excuses van hellofresh.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal
Ga naar pagina: