FoodboxWijzer logo

Foodbox reviews

Lees ervaringen van anderen over hun foodbox

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over de maaltijdboxen van Nederland. We hebben over verschillende foodboxen reviews ontvangen van bezoekers van onze website. Je kunt hier alle reviews doorlezen, maar je kan hier ook de reviews per box selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een maaltijdbox of foodbox, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze. Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met je maaltijdbox, neem dan altijd eerst contact op met de leverancier van jouw maaltijdbox.

Geprobeerd met de actie: 3 gerechten voor 15 euro (2 personen). Direct weer opgezegd. Ik ben geen grote eter, maar dit is nauwelijks voldoende voor 2. Daarnaast zeggen ze dat de beste ingrediënten hebben en daarmee de betere box zijn. Gerecht 1: mais met een grondsmaak (goed gewassen van te voren), gerecht 2: partje (verkleurde) kool en 2 stuks kipfilet wat normaal 1 persoon eet en gerecht 3: net 150 gram spinazie voor z'n tweeën. Daar betaal je dan 40 euro voor? Echt niet! Ik wil best betalen voor een ''betere box'' maar dan moet het wel vers en voldoende zijn dit is het beide niet!

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar
Petra
cijfer:
3.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We hebben deze box nu al drie keer gehad. Handige box in tijden dat we erg druk zijn. Het allergrootste voordeel vind ik dat ik ook boodschappen erbij kan bestellen zonder te hoeven betalen voor bezorgkosten. Zo ben ik in één keer klaar. De gerechten in de Allerhande box zijn ons tot nu toe wel bevallen. Niet te moeilijk, maar wel lekker. Alles zag er ook goed uit en van sommige producten houden we nog wat over wat we in andere maaltijden kunnen gebruiken. Wanneer er gerechten bij zitten die ons niet zo lekker lijken, bestellen we de box gewoon een keer niet.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Geweldige box! Ik heb tot nu toe de Mathijs, Hello Fresh en Marley Spoon getest maar de MS steekt er met kop en schouders bovenuit. Mooi verpakt, mooie receptkaarten, alle producten zien er fris en vers uit. Het grootste voordeel t.o.v. andere boxen: je krijgt een grote maaltijd. Mijn vriend en ik zijn flinke eters en scheppen graag nog een keer extra op. Bij Marley Spoon waren de maaltijden gelukkig niet te zuinig! Enige tip: ik vind de website niet zo overzichtelijk.

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar
Marleen
cijfer:
7.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

super goede service en heerlijk fruit! Vooral het fruitje van de week is bij ons thuis een groot succes. Alle kids proeven heel dapper en vaak vinden ze het nog super lekker ook.

Aanbieder Fruit.nl Consument avatar
eline kaptein
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Ik had met een winactie een grote box gewonnen, en daar heb ik heel erg van genoten! Ik vind het ideaal dat het recept erbij zit en het word allemaal zo makkelijk gemaakt! Het eten is ook heerlijk en lekker vers. Ik ga zeker een abbonnement nemen voor HelloFresh! Nog heel erg bedankt voor de gratis box, en wat een super service dat jullie mij alsnog opgezocht hebben via internet om mij de prijs te geven, aangezien ik bij de winactie een verkeerd e-mailadres heb neergezet. Al met al, top! En ik raad het iedereen aan.

Aanbieder HelloFresh Consument avatar
Lique Kamps
cijfer:
10
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Voor het eerst besteld... De producten werden netjes op tijd geleverd en zag er keurig uit. Helaas misten de aardbeien.. als ik bel met kantoor is zijn reactie ze staan niet op de pakbon, dan kan ik er niets aan doen...! ik mocht maandags een mailtje sturen waarin ik dan de 6,00 vergoed kon krijgen van de aardbeien. We hebben echt genoten van de producten , heerlijke kwark, yoghurt, kaas, brood, groente...zou eigenlijk zo weer opnieuw bestellen.. Maar van de aardbeien of de 6,00 niets meer vernomen tel daarbij het rare gesprek op van diegene die de tel op nam bij Willen en Drees... toch maar niet!

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Wat een verrassing gisteren toen ik de eerste maaltijdbox en fruitbox in ontvangst nam. Alles wordt vers en gekoeld aangeleverd. De recepten zijn gevarieerd. De eerste maaltijd was superlekker. De service is fantastisch. Je krijgt op tijd te horen via mail en sms wat er in de box zit en op wel tijdstip er wordt afgeleverd.De prijs kwaliteitverhouding is prima. Wat ik een aanrader vind is dat de recepten gevarieerd, gezond en anders zijn.

Aanbieder Mathijs Maaltijdbox Consument avatar Foto weergeven
Vigdis Kluver
cijfer:
10
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Van de week werd ik gebeld door een zeer vriendelijke meneer. Goede telefoon stem en gewoon een ontspannen gesprekje gehad waarin alles werd uitgelegd... Met een big smile heb ik "ja" gezegd.. En gister onze eerste maaltijd box binnen gekregen. WAUW !! Hoe het afgeleverd werd (vlak voor de deur werd de box geopend die netjes gekoeld werd vervoerd). Alles uitgepakt en wat zag het er goed zeg. Vandaag de broodjes hamburger gemaakt met Aardappelsalade.. Zo simpel maar wat lekker.. Het vlees super sappig en WoW wat vult dat... Kijk nu al uit naar morgen. Rijst, kip en frisse komkommer.. En wat ik al helemaal geweldig vind ?? Dat ik niet naar de winkel ben geweest

Aanbieder Mathijs Maaltijdbox Consument avatar
Aaltje Overdijkink
cijfer:
9
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Ik heb nu een aantal keer de Streekbox mogen ontvangen, en ik moet zeggen, ik ben fan! Elke week zit ik weer heerlijk te eten van de gerechten. Ik vind het erg fijn dat de gerechten zo gevarieerd zijn en ook makkelijk te bereiden. Vaak staat er binnen 30-35 min een super lekkere maaltijd op tafel. Echt een aanrader!!

Aanbieder StreekBox Consument avatar
Laura
cijfer:
10
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Ivm een box die ik in Maart 2016 heb ontvangen. Hierin zaten bedorven producten waardoor 2 recepten niet gemaakt konden worden. Een wou wel gedeeltelijk, maar de ander was het hoofd ingrediënt bedorven. Dit ging om de variatiebox voor 4 personen van week 11 met oa de romige pasta met spekreepjes en paddestoelen en de hamburgers met krieltjes in schil. Bij de een waren de paddestoelen bedorven en bij de ander de hamburgers. Afgesproken was dat er een nieuwe factuur gestuurd zou worden met creditering zodat ik het kon overboeken. Maar deze niet ontvangen. Er achter aan gemaild, geen antwoord meer gehad, dus besloot kort af te wachten, omdat het misschien even kon duren tot het verwerkt was, tot dat ik vervolgens een brief van een incassobureau kreeg (zat nog geen maand tussen ontvangen box en incassobureau!) met meer dan €70 voor een variatiebox waarop een bedrag in mindering gebracht zou worden, maar wat niet gebeurd en uiteindelijk uit loopt op een PEPER DURE maaltijdbox en dan ook nog een met bedorven producten. Vanuit mijn ervaringen zeg ik dus tegen iedereen; niet aan beginnen, want beloftes worden gemaakt, maar uiteindelijk ben je dus bijna het dubbele kwijt. ***update*** Nicole berichte ons dat ze uiteindelijk toch tot een goede oplossing zijn gekomen.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal
Ga naar pagina: