FoodboxWijzer logo

Foodbox reviews

Lees ervaringen van anderen over hun foodbox

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over de maaltijdboxen van Nederland. We hebben over verschillende foodboxen reviews ontvangen van bezoekers van onze website. Je kunt hier alle reviews doorlezen, maar je kan hier ook de reviews per box selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een maaltijdbox of foodbox, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze. Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met je maaltijdbox, neem dan altijd eerst contact op met de leverancier van jouw maaltijdbox.

De vegetarische leefstijlbox van beebox is gevuld met lekkere producten van Nederlandse boeren. Lekker dichtbij en vers, dat proef je. De recepten vind ik erg lekker. De persoonlijke service van de beebox-ondernemer maakt het plaatje af! Ik ga zeker nog een tijd door met deze box.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

prima maaltijdbox en iedere keer lekkere recepten om te maken. Er zit natuurlijk altijd wel een keer iets tussen wat ik zelf niet lekker vindt(boerenkool) maar voor de rest prima maaltijden. Een keer zat er de rijst niet bij, bericht gestuurd en er werd meteen geld in mindering gebracht op het bedrag van de maaltijdbox.

Aanbieder Mathijs Maaltijdbox Consument avatar
Joke Geertshuis
cijfer:
7
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal
Aanbieder logo Mathijs Maaltijdbox Reactie van Mathijs Maaltijdbox:
Hallo Joke, Bedankt voor je review! Wist je dat je zowel op de website als in de nieuwsbrief vooraf kunt zien wat er in de box komt? Mocht er een week iets in zitten wat je niet lust, dan annuleer je die levering heel gemakkelijk via je eigen account of onze app. Smakelijke groet, Mathijs Maaltijdbox

Wij zijn heel erg tevreden over de versheid en originele maaltijden uit de BOX Extra. Het leuke is dat we dingen koken die we zelf niet zo snel zouden kopen in de supermarkt. De smaak van de Hollandse seizoenen en biologische producten is fantastisch! En de kinderen eten prima mee.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We hebben al een aantal keren de freshbox ontvangen en zijn er tevreden over. Een keer is de bestelde box niet in hun systeem doorgevoerd omdat men bezig was met een update van de website en dat op de laatste dag dat je je box kon aanzetten. Niet erg handig. Via de app de box bestellen mocht helaas ook niet werken. Verder hebben we nu voor de 1e keer een klein gemis in de box, een kruid ontbreekt. De produkten zien er altijd goed uit en ook de laatste dag nog prima bruikbaar. Voor grote eters mogen de porties wel wat groter. Kortom, we zijn erg blij met de box en de maaltijden. Je eet eens op een ander manier je geijkte groente.

Aanbieder HelloFresh Consument avatar
christina
cijfer:
9
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Hebben nu 3 boxen ontvangen waarvan de laatste zeer slecht was. Vers en biologisch? Daar denk ik toch wat anders over. Biologisch vlees (slavinken) die 9 E-nummers bevatten, vind ik niet biologisch en ambachtelijk. Dat is geknoei met eten. De groentes kun je niet 4 dagen vershouden wanneer de box 's avonds na het avondeten bezorgd wordt. Groente is de volgende dag niet eens meer vers te noemen laat staan als het de laatste dag verwerkt en gegeten moet worden. De geleverde hoeveelheden stemmen niet overeen met de recepten. 200gr groente per persoon? Daar voldoet de streekbox niet in (alle gerechten) aan. De kwaliteit / prijs zijn niet in verhouding. Voor ons nooit meer de streekbox.

Aanbieder StreekBox Consument avatar Foto weergeven
christina
cijfer:
1.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Na heel wat maaltijdboxen uitgeprobeerd te hebben, zijn wij uiteindelijk blijven steken bij Zoyummy. Deze box is flexibel, lekker, goede recepten, veel keuzemogelijkheden en een super service. Recent hadden ze een error in de email systeem maar dat werd goed opgepakt. De ingrediënten zijn van hoge kwaliteit en alles wordt compleet aangeleverd. Focus bij Zoyummy ligt voornamelijk op de wereldse gerechten en niet zozeer op biologisch of koolhydraatarm. Kortom, een super leuke box met goeie service. Op facebook en whatsapp krijg ik altijd binnen paar minuten een antwoord.

Aanbieder Zoyummy Consument avatar
Yeliz
cijfer:
9.7
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We gebruiken hellofresh nu bijna twee jaar en zijn er heel tevreden mee. Voor een hele week boodschappen doen is niets voor ons. Nu we niet meer na het werk naar de supermarkt hoeven, eten we veel gevarieerder en gezonder, en gooien we vooral minder vaak eten weg. De recepten zijn afwisselend, goede porties. Tot nu toe twee keer iets mis geweest met de groenten. Bezorging gaat altijd goed. Sinds 2016 zitten er recepten van Jamie Oliver bij. Dat is leuk, maar de bereidingstijd is daarvan langer dan de 30 minuten waar hellofresh mee adverteert, dat is voor ons een minpuntje.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Vanwege goede ervaringen van vrienden de box geprobeerd. Alles zag er heel verzorgd uit en over de ingredienen waren we zeer te spreken, echt goede kwaliteit en veel biologische spullen. De recepten waren niet ingewikkeld, ook niet heel spannend. De houdbaarheidsdata van het vlees waren krap, je moet de maaltijden allemaal direct aan het begin van de week maken, anders ben je te laat. We zijn helaas toch gestopt met de box vanwege de matige bezorging (te laat, zonder berichtje, koelkastproducten voelden niet koel). Toen we de kip wilden maken, 1 dag voor de t.h.t. datum, bleek deze bedorven.

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar
Elise van Vliet
cijfer:
6
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Hoeveelheden echt heel erg triest. Ingrediënten uiteindelijk afgewogen en daar klopte niks van, ook niet volgens de door hun zelf aangeleverde lijst. In mijn geval moesten er 2 gerechten met sperziebonen en rode ui gemaakt worden die week, ik kreeg ze maar voor 1 van die 2 maaltijden (afgewogen en geteld). Klantenservice niet te bereiken en reageren op mail doen ze ook niet. Goed idee, slechte uitvoering is mijn mening. Ook jammer dat ze gewoon een pot pastasaus sturen om een "werelds effect" te bereiken, dan zou ook anders kunnen en is niet wat ik zoek.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Leuk concept, eerste week genoten, tweede week miste er van alles, moest er van alles bijkopen om de maaltijden uit te proberen en heb er zelfs 1 overgeslagen omdat de meeste dingen er niet bij zaten. Klantenservice 06-nummer niet te bereiken en ook geen reacties op mijn mail. Zal volgende week melden of het dan klopt, maar een vast abonnement ga ik zeker niet afnemen. Jammer, want het idee erachter is echt leuk, maar de organisatie laat echt te wensen over.

Aanbieder Zoyummy Consument avatar
Inge
cijfer:
5.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal
Ga naar pagina: