FoodboxWijzer logo

Foodbox reviews

Lees ervaringen van anderen over hun foodbox

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over de maaltijdboxen van Nederland. We hebben over verschillende foodboxen reviews ontvangen van bezoekers van onze website. Je kunt hier alle reviews doorlezen, maar je kan hier ook de reviews per box selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een maaltijdbox of foodbox, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze. Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met je maaltijdbox, neem dan altijd eerst contact op met de leverancier van jouw maaltijdbox.

Na heel wat maaltijdboxen uitgeprobeerd te hebben, zijn wij uiteindelijk blijven steken bij Zoyummy. Deze box is flexibel, lekker, goede recepten, veel keuzemogelijkheden en een super service. Recent hadden ze een error in de email systeem maar dat werd goed opgepakt. De ingrediënten zijn van hoge kwaliteit en alles wordt compleet aangeleverd. Focus bij Zoyummy ligt voornamelijk op de wereldse gerechten en niet zozeer op biologisch of koolhydraatarm. Kortom, een super leuke box met goeie service. Op facebook en whatsapp krijg ik altijd binnen paar minuten een antwoord.

Aanbieder Zoyummy Consument avatar
Yeliz
cijfer:
9.7
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

We gebruiken hellofresh nu bijna twee jaar en zijn er heel tevreden mee. Voor een hele week boodschappen doen is niets voor ons. Nu we niet meer na het werk naar de supermarkt hoeven, eten we veel gevarieerder en gezonder, en gooien we vooral minder vaak eten weg. De recepten zijn afwisselend, goede porties. Tot nu toe twee keer iets mis geweest met de groenten. Bezorging gaat altijd goed. Sinds 2016 zitten er recepten van Jamie Oliver bij. Dat is leuk, maar de bereidingstijd is daarvan langer dan de 30 minuten waar hellofresh mee adverteert, dat is voor ons een minpuntje.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Vanwege goede ervaringen van vrienden de box geprobeerd. Alles zag er heel verzorgd uit en over de ingredienen waren we zeer te spreken, echt goede kwaliteit en veel biologische spullen. De recepten waren niet ingewikkeld, ook niet heel spannend. De houdbaarheidsdata van het vlees waren krap, je moet de maaltijden allemaal direct aan het begin van de week maken, anders ben je te laat. We zijn helaas toch gestopt met de box vanwege de matige bezorging (te laat, zonder berichtje, koelkastproducten voelden niet koel). Toen we de kip wilden maken, 1 dag voor de t.h.t. datum, bleek deze bedorven.

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar
Elise van Vliet
cijfer:
6
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Hoeveelheden echt heel erg triest. Ingrediënten uiteindelijk afgewogen en daar klopte niks van, ook niet volgens de door hun zelf aangeleverde lijst. In mijn geval moesten er 2 gerechten met sperziebonen en rode ui gemaakt worden die week, ik kreeg ze maar voor 1 van die 2 maaltijden (afgewogen en geteld). Klantenservice niet te bereiken en reageren op mail doen ze ook niet. Goed idee, slechte uitvoering is mijn mening. Ook jammer dat ze gewoon een pot pastasaus sturen om een "werelds effect" te bereiken, dan zou ook anders kunnen en is niet wat ik zoek.

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Leuk concept, eerste week genoten, tweede week miste er van alles, moest er van alles bijkopen om de maaltijden uit te proberen en heb er zelfs 1 overgeslagen omdat de meeste dingen er niet bij zaten. Klantenservice 06-nummer niet te bereiken en ook geen reacties op mijn mail. Zal volgende week melden of het dan klopt, maar een vast abonnement ga ik zeker niet afnemen. Jammer, want het idee erachter is echt leuk, maar de organisatie laat echt te wensen over.

Aanbieder Zoyummy Consument avatar
Inge
cijfer:
5.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Wij zijn al ruim een jaar erg tevreden over het eten en de service van beebox. Elke keer weer verassende recepten en bijzondere producten. Ik heb er ook goed van leren koken daar moet je wel van houden met de beebox de gerechten zijn vaak wel bewerkelijk. Zelf vind ik dit wel een voordeel geen voorgesneden of kant en klare producten.

Aanbieder Willem&Drees Consument avatar
Sanne
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Super blij met de Beebox, ondanks dat de recepten langer duren hebben wij veel eer van ons werk. Sinds enkele weken nu ook de vegabox waar goed over nagedacht wordt. Wij maken nu sinds aantal maanden gebruik van de producten en het is altijd compleet en vers. De kratten geven we steeds terug aan de bezorger welke hergebruikt kunnen worden. Top systeem!

Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Mijn eerste ervaring met een maaltijdbox. Het smaakte prima (5 van de 6 keer). Maar toch maar weer opgezegd; 1) stond 2x zo lang in de keuken als op de beschrijving stond 2) vlees was niet biologisch (had ik wel verwacht voor 20 euro per gerecht maar misschien ligt t aan mij) 3) houdbaarheid: je moet het allemaal binnen 4 dagen opeten. Dat haalden wij niet. We hebben gisteren voor het eerst weer zonder MP gekookt en het was een verademing!

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar
maartje
cijfer:
5
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Ik heb wisselende ervaringen met MarleySpoon. Recepten: meestal lekker, enkele maanden overgeslagen, omdat er niks lekkerst tussen zat. Gerechten: meestal goed te volgen, 2 van de 50 gerechten waren niet lekker (smaakcombinatie). Producten: meestal volledig en vers, 5 van de 50 gerechten waren bij bezorging niet vers. Bezorging: Leen Menken bezorgers zijn altijd vriendelijk, helaas wordt het tijdstip van bezorging steeds later doorgegeven (voorheen begin van de middag tegenwoordig eind van de avond een dag voor de avond bezorging) en loopt de bezorging meestal vertraging op tot 1.5 uur (soms met een bericht op het laatste moment en soms zonder bericht). Service Marley Spoon: Je hebt tussen de 1 en maximaal 5 dagen (afhankelijk van jouw bezorgmoment) om vast te leggen wat je wilt bestellen. Doe je niks, dan kiest Marley Spoon dat wel voor je uit. 6 dagen voor het bezorgmoment kun je helemaal niks meer wijzigen. Zeer klantonvriendelijk. Reden voor mij om het abonnement te pauzeren en misschien zelfs stop te zetten.

Aanbieder Marley Spoon Consument avatar
KlantvanMarleySpoon
cijfer:
7.3
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal

Wij hebben nu drie keer de HelloFresh FamilyBox geprobeerd (dus 9 maaltijden). De laatste keer tegen heug en meug omdat je volgens de overeenkomst minimaal drie boxen moet afnemen, voor je kunt opzeggen. De prijs is vrij fors, maar je betaalt natuurlijk ook voor het gemak, de service en de recepten. De ingredienten zijn goed, maar de recepten moet je van houden. Er zijn heel vaak fruit doorheen, waardoor bijna alles zoet smaakt. Verder is zo'n drie kwartier koken natuurlijk best lang in een druk gezin. Opzeggen wordt ook erg ontmoedigd, is niet eenvoudig via de website.

Aanbieder HelloFresh Consument avatar
Frans
cijfer:
5
Service
Prijs
Kwaliteit
Totaal
Ga naar pagina: