Review van Coosje
Hele slechte service - ontzettend ontevreden over deze box. Na een specifiek bezorg 'venster' aan te klikken en een bevestiging van een tijd te hebben gekregen, is de box niet bezorgd in deze tijd. Ruim 30 min later kwamen ze, maar toen waren wij weg. Er wordt beweerd dat er in de mails staat dat je 30 min van tevoren en erna ook aanwezig moet zijn (staat nergens!) en dat ze geprobeerd hebben het bij de buren af te leveren maar dat er niemand thuis was (erg vreemd aangezien we in een flat wonen en we dus wel 60 buren hebben). Daarna is het pakket naar de voedselbank gestuurd (kregen we een mail over de volgende dag). Toen wij gingen bellen met de klantenservice werd ons verteld dat we een sms hadden ontvangen dat de bezorger later zou zijn (is gewoon NIET waar) maar dat het ze niet uitmaakte of ze slechte feedback kregen, klanten verloren of online slechte reviews zouden krijgen. Geen geld terug, geen nieuwe box, geen excuses, alleen maar leugens. Kortom. NIET DOEN!!!! Bestel ergens anders!! Er zijn vast genoeg bedrijven die foodboxen leveren die hun klanten wel met respect behandelen.
Deze review gaat over:
Marley Spoon