HelloFresh heeft een nieuw logo
Het is weer tijd voor een update van dit blog omdat HelloFresh opnieuw een nieuw logo heeft. Zoals we al een aangaven blijft HelloFresh veel vernieuwingen doorvoeren bij de maaltijdbox. Dat geldt dus ook voor het logo en de bijbehorende uitstraling. In oktober 2020 hebben ze een nieuw logo gepresenteerd, je ziet het hieronder staan. Wat vind jij ervan? Ook in oktober 2025 maken ze nog gebruik van dit logo. HelloFresh verwelkomt iedereen met dit logo in de wereld van gezonde, smaakvolle gerechten.Ga naar HelloFresh
HelloFresh kiest voor een verfrissend nieuw logo in een herkenbare kleur en stijl.

Hoe ziet het nieuwe logo eruit?
HelloFresh kiest voor een verfrissend nieuw logo. De kenmerkende limoen is gebleven, maar nu wat strakker vormgegeven. Ze blijven wel dezelfde kleurstijlen gebruiken, die tegelijk ook herkenbaar is inmiddels. Het viel ons een tijdje terug al op in verschillende TV reclames, ook daarin zagen we de nieuwe stijl en het nieuwe logo van HelloFresh. Ondertussen is het nieuwe logo ook doorgevoerd in alle andere uitingen van HelloFresh, zowel online als in het drukwerk. Wat vind jij van dit logo?Ontdek meer over HelloFresh
De limoen als onderdeel van het nieuwe logo
Zoals je ziet heeft HelloFresh de limoen gekozen als onderdeel van hun nieuwe logo. Naast dat een limoen een zure citrusvrucht is, kan je deze vrucht ook koppelen aan woorden als 'verfrissend, gezond en sprankelend' en dat matcht weer goed bij HelloFresh. De groene kleur van het logo symboliseert ook de natuurlijke en verse ingrediënten die worden gebruikt in de maaltijdboxen. Het logo van HelloFresh weerspiegelt daarmee de missie van het bedrijf om mensen te helpen een gezonde en smaakvolle manier van koken te ontdekken.Het nieuwe logo valt in de smaak hier en is wat ons betreft dus geslaagd. We zien wel dat het even duurt voordat iedereen het nieuwe logo ook heeft overgenomen en gebruikt, dat zien we als we naar het nieuwe logo zoeken.
Ontdek hier meer nieuws
