Nieuwe slogan en sound voor HelloFresh
De campagne, die de nieuwe slogan 'Hello Dinner, Hello Fresh' introduceert, benadrukt de diversiteit van moderne gezinnen. In een dynamische 30-seconden spot worden gezinnen van verschillende achtergronden en interesses in beeld gebracht. Of het nu gaat om Eurovisie-fans, kunstliefhebbers of sportfanaten, HelloFresh laat zien dat het maaltijdopties heeft die aansluiten bij de behoeften van elk huishouden. De advertentie neemt de kijker mee op een razendsnelle reis door verschillende gezinnen, van de bezorging van de
maaltijdbox tot het gezamenlijke diner aan tafel.
Dé oplossing voor de drukke gezinnen
Met de introductie van de nieuwe slogan 'Hello Dinner, Hello Fresh' zet
HelloFresh zich krachtig neer als dé partner voor gezinnen die op zoek zijn naar gemak en smaakvolle maaltijden. De slogan onderstreept de kernboodschap van het bedrijf: maaltijden die niet alleen vers en heerlijk zijn, maar ook eenvoudig te bereiden, zelfs tijdens de drukste periodes van het jaar. Deze boodschap zal breed worden verspreid via een mix van mediakanalen, waaronder televisie, radio, YouTube en sociale media. Bovendien kan je met de
back-to-school actie flink besparen op je maaltijdbox. Door deze uitgebreide campagne speelt HelloFresh in op de behoeften van drukke gezinnen, en positioneert het bedrijf zich opnieuw als dé oplossing voor het bereiden van smakelijke en gemakkelijke maaltijden tijdens de hectische schoolperiode. Met de lancering in onder andere Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, benadrukt HelloFresh zijn
groeiambities en versterkt het zijn rol als marktleider in de maaltijdbezorging.